Rolig helg som avslutas med massa plugg

Haft en grymt rolig helg med blandade känslor och nyheter, men framför allt massa goda nyheter och haft grymt roligt.

En grymt rolig fredagskväll men mina tjejer i skolan och nya människor som jag träffade, grymt kul var det. Lördagen då, stallet på förmiddagen sen kvällen så var det inflyttningsfest, det är min brylling och hennes sambo och deras son som flyttat till ett fin hus, super fint var det. Fick veta att hon nu är gravid med ett till barn, grymt roligt. Gör nästan att man vill ha eget barn. Inte riktigt men jag älskar barn så det är jätte roligt.

Sov inte hemma men kom hem nyss för att plugga och så. Så nu är det bara att plugga på innan stallet.

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0