Hemma och smält resan lite

Hej alla bloggläsare, vi kom hem för några dagar sen ju men det var en hel det att fixa när vi kom hem så bloggen har fått varit lite lidande, tyvärr. Men nu kommer vi börja blogga bättre än tidigare till och med hoppas jag :)

London då, kärlek till den staden alltså. Visst man är rätt pank nu men vi har shoppat mycket fina saker :) sen allt vi gjorde där var sjukt roligt och vi träffade galet trevligt folk. I situationer där det i Sverige skulle blivit bråk hade britterna glimten i ögat när dem "skrek" på varandra. Inga arga skrik där inte utan det var mer skämt. Jag älskar London och vill lätt tillbaka, förhoppningsvis när jag fyllt arton så att man kan festa lite med britterna också ;) den ända nackdelen är att Britterna inte är lika snygga som oss svenskar, så man såg inte jätte många snygga killar tyvärr.

Vi träffade i alla fall jätte roligt folk och jag kanske skriver mer detaljerat i ett inlägg per dag eller likande, ni får lite bilder på London och det vi shoppade på Victoria secret samt en DKNY väska

Kramar Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0