Ett par dagar borta

Jag och Jennifer har nu ett par dagar sovit borta hos våran kompis, vi har haft as kul, bara umgåtts, ridit en hel del och även fotat och filmat eftersom hon råkar vara grym på det.

Vi har haft jätte mysigt och även hunnit med att kolla på den första storhästen faktiskt, jag skrev tidigare idag att Fire ska åka, det är tufft men vi har vetat om det ett tag nu i alla fall. Så vi kände att det va dags att börja kolla på lite hästar. Det va roligt och nu vet vi hur det känns att provrida hästar, jag tänker inte skriva mer om hästen utan ni får vara glatt omedvetna om hur det gick osv..lite elakt jag vet men det känns som att man inte ska skriva så mycket om provridningar för alla parters bästa

Lite bilder som beskriver delar av dagarna i alla fall, kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0