Skola dag 1+2

Igår var det alltså skoldag ett på detta år, tvåan alltså. Ska bli sjukt roligt men också läskigt eftersom alla är väldigt tydliga med att det kommer att bli tufft som attan. Jag är taggad för att det är en del riktigt roliga kurser, en del betydligt mindre roliga kurser och sen känns det som att studenten kommer närmre och närmre även om det är två år kvar så är det inte så långt. Det var riktigt kul att träffa alla i klassen och det är nästan som om det bara varit ett kort hästhov om man kollar på sammanhållningen och hur alla är mot varandra. Riktigt roligt! :)

Igår hade vi en sjukt rolig och inspererande föreläsning, jag har haft en föreläsning med honom tidigare i min förra skola och han var lika rolig. Föreläsningen handlade om droger men gled in på andra områden också som tex att det är bra med mål och att man med hjälp av mål kan hålla sig utanför trubbel och istället bli framgångsrik.

Idag då, vanligt schema ingen lugn och ro utan pang på med uppgifter och allt. Känner nu hur dåligt jag var behandlat mi. Hälsa på sistone och det märks nu när jag måste vara mer aktiv. Jag har i början på lovet sovit för mycket och ätit för lite, i slutet ätit mer normalt men sovit alldeles för mycket och däremellan kommer all alvedon jag stoppar i mig. Det tar på kroppen och jag mår riktigt risigt idag. Det gör även Jennifer det kanske är något virus och kanske i te mitt fel. Men det blir inget stall för någon av oss, tur att man har en mamma som kan hjälpa till med stallet när man är sjuk

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0