Saknaden..

Saknaden är stor, varje dag går jag förbi fires box, han är bakrundsbilden på min mobil och jag tänker på honom flera gånger om dagen, det är klart man saknar honom. Jag saknar honom galet, känner mig maktlös över hanns välmående, även om jag vet att han mår bra så känns det konstigt att inte jag kan pussa på honom och dubbel kolla att han mår bra.

Tårarna rinner lite då och då och jag älskar verkligen den ponnyn, han är underbar och den nya tjejen verkar också förstå det. Man ser på henne hur glad hon är över att ha honom, och det känns underbart. Att veta att han blir älskad, nu är han älskad av fler personer, för vi kommer aldrig sluta älska honom. Han är min prins, värdens underbaraste ponny som har hjälpt mig egenom väldigt mycket.

Jag älskar dig Esse Goldfire!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0