Träning igår!

Igår tränade jag med Vito för tränare för första gången! Han va väldigt spänd inledningsvis, men det gick faktiskt riktigt bra tillslut. Vi fick träna på att komma till "ridning" alltså att jag skall kunna inverka mer på honom än vad jag tidigare kunnat, bestämma takten, bestämma vart han skulle gå, råkat vart han skall sätta fötterna och så.

Vi tränade även en del på fattningar, vilket är någonting som vi behöver jobba med, han var jätte duktig och jag är jätte nöjd! Det här är en häst som man lär sig nya saker på varje dag man rider känns det som, och våran resa tillsamans skall bli så spännande!



Sorry att ni inte får bilder ifrån igår, men ingen kunde fota!

Kram kram ifrån Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0