Svävar på rosa moln!

Jag svävade på rosa moln igår efter ridpasset på Vito. Han var så otroligt duktig och fin! Verkligen! Jag blev så himla nöjd. Jag började med att trava fram och jobba på att få korrekt stöd i tygeln, sen så råkade shadow och Jennifer skrämma oss så han hoppade till lite. Då blev vito spänd och jag fick "börja om" lite, få honom avslappnad i traven och ta stöd. När det korrekta stödet kom tillbaka tog jag även lite gallop, den gick också bra. Jag avslutade även med lite öppna i trav innan jag joggade av.

När vi kom hen bestämde vi oss för att ta Singha (en hund vi vaktar) och ta en PW, det blev dock en joggingtur istället, det gick bra och Singha blev glad.


Sen när vi kom tillbaka så passade jag på att köra lite styrka när jag ändå var uppvärmd!


En bra kväll igår helt enkelt!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0