Nattliga ord!

Yade, älskade fina Yade! Nu var det ungefär 3 månader sen och 7-8 timmar sedan. Klockan har passerat 00.00 och det är inte längre den 15de. Inte det datumet som gör ont att höra för att det påminner så mycket om dagen du lämnade oss!

Jag kommer nog ihåg den dagen i detalj, allting, en av dem värsta dagarna i mitt liv. Jag kommer ihåg vad veterinären sa, att det inte fanns något vi kunde göra, jag kommer ihåg hur jag brast ut i tårar, på samma sätt som jag gör nu när jag tänker tillbaka på dig. Jag kommer ihåg hur du la mulen mot min panna när jag satte mig i boxen för att jag grät så mycket att jag inte kunde stå, som om du ville säga att du fanns där för mig och ville trösta mig. Jag kommer ihåg hur varm din mule var mot min hud, jag kommer ihåg hur dina utandningar värmde mot min kind. Jag kan känna dem fortfarande! Jag kommer ihåg hur svårt det var att lämna dig i boxen, att säga hejdå för sista gången på väldigt länge. för det var inte sista gången, vi ses i himlen! Och Yade där ska vi få chansen att visa alla hur fin och duktig du var, det hann vi aldrig göra här. Men i himlen ska vi visa alla, vinna alla tävlingar och bara ha det underbart tillsamans! Jag vet att du har sällskap av många fina hästar och människor där uppe, som kan ge dig godis och kärlek! Men ingen kan älska dig på samma sätt som jag och Jennifer gör, för vi älskar dig fortfarande, det kommer vi alltid att göra! 





Älskade fina, vackra Henyaden! Vi ses sen och jag älskar dig! Glömm aldrig bort det, du har din plats i mitt hjärta och den platsen är för evigt din!

Massa pussar och kramar ifrån din matte som älskar dig /Caroline 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Himlens finaste <3

2014-05-20 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0