Det här man lever för!

Jag har insett hur mycket den här sporten betyder för mig! Hur mycket jag är villig att offra för den här sporten! Hur många saker jag skulle välja bort för den här sporten!

Många drömmer om en framtid med en man/fru och massa söta barn. Det är något jag kanske kommer behöva offra för den här sporten, och kanske också gör. Jag behöver inte ha någon pojkvän så länge jag har sporten och mina vänner. Sen om det kommer en kille som orkar med mig och alla timmar jag är i stallet, och att hästarna alltid ALLTID kommer prioriteras framför honom, ja då får ha väl hänga på då. Men om inte, så klarar jag mig!

Puss ifrån Shadow (så charmig bild ;) )


Jag sitter nu i bilen på väg hem, jag har spenderat en fredagkväll i stallet, scrollar igenom instagram, folk som äter godis, drycker alkohol och festar är bilderna av mina vänner jag får se! Och jag kommer hem vid 11, och spenderar kvällen i min ensamhet med en film. Och det är så värt det? För jag älskar den här sporten! Jag älskar mina hästar! Och det är det viktigaste av allt!

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0