Vilka kommer till toppen?

Mycket snack om ryttareliten nu, att det bara är personer med rika föräldrar som är med och representerar ridsporten..ja så är det kanske i programmet, men inte i verkligheten, och även i programmet framgår det väldigt väl att det inte är föräldrarnas pengar som har haft störst betydelse..



I senaste programmet berättar Charlotte att hon alltid velat ha en häst men fick som första häst vid sexton års ålder, och att hennes föräldrar inte gått in med några större summor pengar i hennes intresse förens hon först bevisat att det faktiskt även kan vara en investering med hästar, och att det var först då hennes pappa investerade med fina hästar till henne.

Även ett förhandsklipp har cirkulerat där  lisen berättar att hon inte ens gick ut grundskolan för att hon istället ville satsa på hästarna. Så visst pengar hjälper väldigt mycket, men jag tycker ändå att ryttarna i ryttareliten gång på gång visar vilket hårt slit det ligger bakom och att det är det som är det avgörande.




Jag tror att alla som vill lyckas kan det, om man ger sig fan på det och kämpar som om det handlar om att överleva..då tror jag man kan lyckas. 

Kramar ifrån Caroline


Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

Jag har länkat dig i min blogg, hoppas du blir glad :) Vill även önska dig en trevlig kväll och glöm inte bort hur fantastisk du är :) STOR KRAM

2014-03-26 @ 20:54:34
URL: http://pageryd.se
Postat av: Theresia

Guud vilken fin header, såå fina bilder :D

2014-03-26 @ 21:02:42
URL: http://theresiasandahl.blogg.se
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Tycker ryttareliten är riktigt bra :)
Har förresten en frågestund om en ny ponny som jag har börjat rida och det vore jättekul om du frågade något. Ställer du 5 frågor eller mer så får du en länk :)
Du hittar den här: http://mirramarika.blogg.se/2014/march/fragestund-om-maggie.html#comment

2014-03-27 @ 10:02:12
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0