Possetivt förvånad!

Jag blev väldigt förvånad över hur bra ryttareliten faktiskt var. Den var längre än vad jag trodde och man fick verkligen se och förstå känslan som på gick i ryttarnas huvuden. Jag tycker att detta var något som verkligen behövs inom ridsporten, vi som ryttare kan ännu mer förstå hur det är att tävla på toppen. Men det ger även en betydligt ärligare bild om hur svårt det är att rida och vilken kämpig sport det är för icke kunniga! Något vi inom ridsporten ständigt försöker bevisa för alla dem som säger "ni sitter bara där".




Jag tycker verkligen att programmet är toppen bra och jag kommer garanterat att följa programmet, det var verkligen bättre än förväntat!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0