Ny hjälm?

Jag skall köpa en ny hjälm, då jag fått det i present av mamma och pappa (julklapp faktiskt, hahaha går det snabbt här eller)

Jag är rätt inne på att köpa en ventilationshjälm, då den jag har nu är sammet, och då kan man växla lite ju. Jag är lite inne på dessa:


Tror denna skulle vara sjukt snygg tillsamans med kavaj på tävling.


Även uvex har jätte mycket snygga hjälmar, deras priser är dock inte lika bra och jag tycker att det är ett för stort steg emellan en enklare modell på ca 1000 kr och sen dem med bling och liknande går snabbt upp till 2000-3000 kr.

Vad tycker ni för hjälmar är snygga? Och vilka tycker ni passar även på dressyrbanan?

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0