Unghäst ridning idag!

Idag blev det inget annat än att rida på en liten bebis (i alla fall i huvudet, hahah) till häst. En tjej i stallet var borta över påsk och frågade om jag och Jennifer hade möjlighet att rida hennes Freddie idag och imorgon, vi sa självklart JA! Jag brukar försöka rida så mycket höstar jag har tid med, då man utvecklas som ryttare varje minut man sitter på hästryggen!

Han är som sagt bebis och inte så stark, men han skötte sig bra! En riktigt snäll häst som har ett hjärta av guld, man känner verkligen att han inte kommer hitta på något dumt!


Shadow solade lite i hagen när vi kom, min lilla bebis, han ville helst ligga kvar när jag ville ta in honom, haha.

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0