Red två hästar igår!

Igår blev det så att jag red två hästar faktiskt! Först red jag Shadow, det började med att jag skrittade ut med Karin och hennes unghäst som lite stöd och draghjälp till hästen. Sen gick vi tillbaka och då red jag lite kort lösgörande på utevolten innan jag ledde av honom, så fin var han, mjuk och helt underbar!


Får bli en gammal bild på mig och kungen!

Sen blev jag förfrågad om jag ville rida en annan häst i stallet, en häst jag aldrig ridit förut, som heter Linus. Han var ganska seg så jag fick jobba mycket med benen, jag var helt svettig när jag var klar, men en trevlig häst som har utvecklats jätte mycket sen han kom till stallet.

Kan tillägga lite om lördagkvällen, mamma och pappa var borta så jag och Jennifer tog en riktig systerkväll, vi gjorde egne sushi och satt ocv åt ben and Jerry framför gladiatorerna, myskväll med andra ord!


Våran hemma gjorda sushi, ganska nöjda med både smaken och utssendet för att vara första gången :)

Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Lydia

Just nu har du chansen att tycka till om min blogg! Jag skulle verkligen bli jätteglad om du ville slänga in en kommentar om vad du tycker om min blogg :)
http://lydiaathieme.blogg.se/2014/april/tyck-till-om-bloggen.html#comment

2014-04-07 @ 12:29:41
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Kristin

Hej Jennifer och Caroline! Sökte på er för jag blev lite nyfiken på om Shadow fortfarande finns och hur han mår! Han ser oförskämt fräsh ut för sin ålder och jag är så glad att han hamnade hos er på ålderns höst!
Av Shadows tidigare ryttare/ägare är det ju faktiskt bara jag som inte senare ridit SM på stor häst (Therese som hade honom först red i YR-landslaget i fälttävlan) så han har nog gett er en fantastisk grund att stå på i er vidare satsning! Pussa honom från mig!

2014-04-07 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0