Drömmen om egen hästgård!

Jag har läääänge drömt om att bo på en alldeles egen hästgård, helst en egen byggd så man kan bestämma hur exakt allt skall vara. Jag vet inte hur många gårdar vi tittat på, mest för att drömma då dem allra flesta ligger för långt bort eller är alldeles för dyra. Nån gång i bland hittat man en gård som verkar nästan för bra för att vara sann, men så kommer det något problem tillslut ändå. Det verkar alltid finnas problem med alla hästgårdar i närheten av Stockholm.

Just nu vill jag nog inget mer än att kunna köpa en hästgård och hålla på med hästar och hästverksamhet efter gymnasiet. Jag ser verkligen inte ett liv utan hästar, och just nu känner jag att jag bor alldeles för långt ifrån mitt liv som jag vill leva. 30 min med bil till mina älskade hästar är för långt. Men det finns inte så mycket att göra. 

Kag får fortsätta kämpa med skolan och försöka starta ett bra företag så jag kan tjäna egna pengar så att jag kan köpa en höst gård. För det är ju verkligen drömmen!

Tänk att kunna se detta ifrån sovrumsfönstret!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0