Helt slut!

Pratat massor med elever i nian och elever och lärare på östra och ifrån andra gymnasium. Lärt känna nya människor, kanske framförallt andra elev ambassadörer som jag knappt pratat alls med förut. Mycket trevligt och jag fick bland annat frågan av en kille som jobbade på ett annat gymnasium, "du går i skolan och jobbar inte va?" Han lät väldigt osäker och tyckte nog att jag såg äldre ut. Mycket roligt, en lärare ifrån samma skola sa att hon också tyckte att jag såg ut att vara typ arton. Mycket roligt. Nu har jag ont i halsen av allt pratande och är helt slut. Jag åkte direkt hem och pluggade matte till matte provet vi har imorgon.


Nu kallar sängen på mig och jag kommer förhoppningsvis sova riktigt gott inatt, förmodligen inte eftersom jag aldrig sover bra, men man kan hoppas :P kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0