Back on track!

 
 
Ja som Caroline skrev igår så har bloggen kommit i sista hand, men nu är jag taggad på att komma igång igen. SÅ nu vet i att det blir massor av roliga inlägg. Det kommer bli roliga inlägg oh vi kommer även försöka göra lite reklamför bloggen så att vi kommer igång igen.. Ni får gärna sprida detta!
 
Jag tänkte nu fråga om ni har några önskemål, för vi skriver gärna om det ni vill! Hoppas att ni blir glada nu när vi har börjat blogga igen, och hoppas att ni gillar att följa våran utveckling med Yade nu!
Älskar den här bilden! Mina älsklingar och båda os på samma bild!
 
KRAM Jennifer

Kommentarer
Postat av: Carolina - Stall Assla

sv/ Jag är uppe i stallet 5 dagar i veckan och rider alltid minst två åt gången! :)

2013-10-05 @ 22:25:07
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Kajsa

Vacker bild!

2013-10-05 @ 22:58:48
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0