Unghästar och trotsoerioder!

Om man kollar på bloggar där bloggaren rider så ser man inte så ofta "idag gick det skit inlägg" men vet ni det går skit för topp bloggarna också, bara att dem väljer att inte skriva det. Jag vill ha en ärlig blogg som berättar hur det VERKLIGEN är i mitt liv inom ridsporten, inte hur jag vill att ni ska tro att det är. 

Har om dagen red jag Yade och det började bra, sjukt mycket energi bara, hon kunde inte riktigt slappna av och sen så gick det bra ett tag. Hon slappnade av och var fin, men sen blev hon trött och trotsig. I högervar kunde man inte gå egenom en hörna, asså jags tog och bråkade totalt i säkert 20 minuter. Sjukt frustrerande när unghässtrana trotsar, hon fattar vad jag vill men är i sin kända trotsoeriod och då kan det bli så. 

Det är sjukt frustrerande men det är bara att fortsätta kämpa tills hon kommit ur trotsperioden. 


Ibland är kanske det du som är den som inte tror på att du kommer lyckas men då är det dags för dig att visa att du hade fel. För om du kämpar och tränar tränar och anstränger dig så kommer du lyckas. 

Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Idson

Du har knappast några haters, det går inte att hata dig Carrish
BTW. PLUGGAAAAAAAAAAAAA

Svar: Sööööötis
jcortholm.blogg.se

2013-11-14 @ 22:12:30
URL: http://blackstaars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0