Squats in my <3

Igår gymmade jag som vanligt på måndagar, jag körde ben och lit axlar och mage. Jag hade faktiskt en personlig tränare igår också eller typ, en kille i klassen som jag tränade med förut men faktiskt inte längre. Jag komm ganska snabbt på varför jag inte tränar med honom längre då han va väldigt snabb med att lägga på mer vikter än vad jag brukar ha. Första frågan "vad brukar du ta? Bra då lägger vi på 5 kilo, alternativt kör flertals i varje set. 

Fick gick det väldigt bra och det känns idag, bl.a. Annat lyckades jag squata 59,5 kilo, alltså ca min egna vikt vilket va en häftig känsla, nu är jag djukt motiverad till att som hör med träning arr göra vilket är riktigt roligt. Jag älskar den brännande känslan br man nästan inte klarar av en vikt men man gör det ändå. 

Här väger den 59,5 kilo

Kram ifrån Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0