Mot stallet!

Mot stallet, bor en sen lördagkväll men så blir det ibland, vi var på dop innan så bad har man för val? Bebisen var HUR söt som helst och man blir nästan sugen på egna barn asså, hahahahaha, mamma blir lite rädd och sa att jag måste vänta minst tio år hahaha, man får väl se. Dock vill jag inte ha barn såhär tidigt, vill få igång en karriär först ju så det blir nog inte förens om MINST fem år.
Jag och syrran på väg till dopet

Idag hade en av våra två gulliga medryttare Shadow, vi hade turen att två perfekta familjer hittade oss, det
Är alltså två små tjejer som rider Shadow några gånger i veckan var och skall lära sig helt enkelt, perfekt för Shadow och oss. Så idag rider nog Jennifer Yade och jag snor mammas häst, hehe. Jag tänkte faktiskt starta Don några tävlingar efter vintern så jag kommer nog sno honom nån/några gånger i veckan under vintern hehe, mamma vet dock inte riktig om dessa planer ännu. 
Såhär mörkt är det nu

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0