Är du en glädjespridare?

Nu sitter jag på tåget påväg mot skolan. Och precis innan jag ska kliva på kommer en man fram till mig och säger ursäkta du tappade den här och gav mig en femma, jag hade ingen aning om att jag hade tappat något (såklart) så jag blev nästan lite chockad när han kom fram till mig. Men nu när jag tänker efter så blir jag väldigt glad. Det är inte så att jag bryr mig jätte mycket om en femma eller så, men jag blir glad för att han stannade upp i sin morgon stress för att ge tillbaka någonting jag hade tappat. Han hade ju lätt kunnat ta den själv eller bara låtat den ligga. 


Femman som gjorde min morgon

Han är en glädjespridare! Han tog tid ab sin egna tid för att göra någon annan glad. Jag älskar det! Hur många av er kan ärligt säga att dem är glädje spridare? Som gör saker för att göra främmande människor glada? Jag vill lätt bli en glädjespridare och göra folk glada på samma sätt som han gjorde för mig! 
Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0