Inte frisk, men drar till stallet ändå

Som rubriken sa så är jag inte frisk, men jag klarar faktiskt inte att hålla mig borta ifrån stallet längre. Mår "tillräckligt" bra för att släpa mig idag till stallet och rida minst en häst. Ska bli helt underbart att sätta mig på häst ryggen eftersom det var nästan en vecka sen, pga sjukdom. Det läkaren trodde kunds vara felet med mig är en "sjukdom" som jag kommer få kämpa med i hela livet, så det är väl bara att kämpa hårdare och låta viljan visa vägen helt enkelt, och kroppen för helt enkelt anpassa sig så gott det går. Många saker i livet är svårt, men det är bara att kämpa. Jag vill någonstans så det är bara att kämpa så gott det går helt enkelt.


Exakt så är det, ibland önskar man at det var lättare, men då hade man inte varit speciell om man klarar det.

Bara att kämpa på med hästar, skola och hitta tid för kompisar (och killar om man ska ha sånna ;) ) nu är jag i alla fall i bilen på väg till stallet. Vi fick våran första snö idag, vilket är roligt. Man får lite jul kännsla. Men ha det bra och fortsätt kämpa på med allt, snart är det jullov

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0