Tillbaka!

 
Nu har jag kommit tillbaka till verkligheten, jag har hunnit smälta alla förändringar lite och skolan har börjat igen. Helt enkelt är det dags att komma in i rutinerna igen, i dessa kommer självklart bloggning ingå. Från min sida innebär det helt enkelt att jag börjar blogga igen. Anledningen till att jag har struntat i bloggen är för att det har varit en tuff period för oss precis som Caroline har skrivit om. Men nu är allting inte längre lika konstigt, det är tufft men inte lika konstigt. Helt enkelt så kan ni förvänta er spännande inlägg!
 
Jag kan också berätt att vi bloggar för lillhästen i Stav, det är därför deras reklam annosn finns på våran blogg. Vi tycker att det är riktigt roligt att ha ett samband med en ridsportsbutik och hoppas att dem blir nöjda nu när vi börjar blogga regelbundet igen. Men utöver det så tror jag att ni vet det mesta om bloggen, just nu kommer det att bli lite unghäst fokus här på bloggen, vi kommer självklart skriva om våra andra hästar och annat relevant för ridsporten. Vi hoppas att ni kommer att tycka om att följa utvecklingen på Yade och vårat tänk när det gäller unghästar. För alla gör olika! Det har vi redan märkt väldigt tydligt. Men mer om det senare!
 
 
 
Kram Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0