Fullt upp!

 
 
Dem två senaste dagarna har jag haft full upp, det har varit roliga dagar men lite jobbigt när det är fullt upp hela tiden. Det har varit fullt upp både i skolan men också utanför skolan. Vi har haft ganska mycket i skolan för att det är så i början så det va bara att kämpa på. Sen så såg vi båda på bio i onsdags också. Det var jätte roligt, vi gick på 1Ds film och den var jätte bra! Älskar dem där fem killarna alltså <3 Haha låter töntig nu jag vet..
 
i går så var det också mycket som hände, jag hade en del i skolan och sen när jag kom hem så lagade jag mat och sen blev det stallet direkt efter. I stallet red jag Yade och hon va super spänd. Hon brukar inte vara så spänd men det var bara att rida på framåt och efter ett tag slappnade hon faktiskt av riktigt bra. Hon blev jätte fin på slutet och det var verkligen en enorm skillnad från början till slutet så jag är jätte nöjd. Den där hästen är verkligen så snygg, det är jätte kul att titta på henne och jag hoppas att vi kan filma lite snart så att ni får se lite filmer också :)
 
 
 
Kram Jennifer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0