Motivation!

Ibland behöver alla lite motivation, med tanke på nattens inlägg jag skrev så är det någonting jag behövde idag. Motivation är nog bland det viktigaste för att orka kämpa för det man drömmer om, jag tänkte därför dela med mig lite av mina favorit citat som ger just motivation!


Det här älskar jag! Jag har många stora drömmar och det här citatet påminner mig om "jo fan, Caroline du kan klara det om du ger dig fan på att du ska klara det".


Det här är också ett grymt citat, det påminner mig om att man inte kan bli någonting om man ger upp, när jag känner för att ge upp det är då man ska tänka på det här citatet och fortsätta kämpa för sina mål!

Det här ÄLSKAR jag, det kommer inte att vara lätt att nå sina mål eller drömmar, men när man har lyckats så kommer det vara så värt allt slit. Oavsett om man satsar på att få ett A på ett prov eller om det handlar om att tävla SM i dressyr, nej det kommer inte vara lätt, men tänk känslan när du får tillbaka det rättade provet i handen där det står ett stort A på. Eller när du rider ut ifrån dressyrbanan och har ridit SM! Den Kännslan! Tänk på den!

Jag hoppas ni alla är villiga att kämpa hårt för att nå era drömmar, det tänker jag!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0