Piggelin!

Shadow var riktigt pigg i förrgår när jag red honom, direkt när jag kom in i ridhuset blev han taggad och glad, han såg nämligen hinner det första han såg. Det var en tjej som hoppade lite och shadow hoppades nog på att få vara med. 

Han va så pigg och glad hela passet och jag satt typ och skrattade samtidigt som jag red, vi gjorde lite byten och SHIT vad han taggade, sötnosen. Helt underbart att min 26 åriga ponny är så pigg som han är, det värmet verkligen. 


Mitt ingen serie med massa olika hopp i luften som inte går att förklara.

Det var väldigt väldigt roligt att rida på piggelinen i alla fall, och jag blir fortfarande helt varm när jag tänker på det :) 

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0