Spännande fredagskväll!

Idag blev det en lite extra spännande fredagskväll. Den spenderades i stallet...Såklart. 

Jag började rida Shadow och han var sååå otroligt fin, han var mjuk och fin och hande bra energi. Jag ret mest lösgörande och kollade att allt fungerade. När jag var klar fick jag äran att hoppa upp och prova en ny höst i stallet, en jätte fin dressyr häst men som inte är den lättaste, en känslig häst med mycket energi, vilket gör honom svår, men han var en fin iväg trevlig häst, sen tar det ju ett tag för mig som ryttare att hitta knapparna på hästen, det tar ju lite mer än lite skritt och trav innan man som ryttare kan göra sitt bästa. En fin och trevlig häst och en super trevlig ägare :D




Söt är han också 

Kramar Caroline

Kommentarer
Postat av: Ellen

Supersöt häst! :)

2014-02-09 @ 14:23:40
URL: http://ellenmarins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0