Bröllop!

Nu har det jag länge länge längtat efter inträffat, min kära vän, extra mamma, förebild, ja listan kan göras lång, har gift sig. Igår var det alltså bröllop, och det var verkligen jätte fint.

Jag är så otroligt glad för Cissi och thed, och man ser verkligen hur kära dem är. Sen att jag älskar bröllop gör det hela så mycket bättre. Det blev en lyckad kväll och man har fått lite nya vänner, verkligen kul.


Min outfit.


Fina brudparet.

Rolig fest med vissa vuxna som kanske inte riktigt hade koll på alkoholintaget ;) hahah, när man har knäppt upp skortan och satt slipsen på huvudet så har man fått i sig en del. men sköna folk från många olika hörn av Sverige. Och framförallt var det roligt att få träffa Thed, som jag faktist inte hade träffat innan.

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0