Att vilja mer än vad man klarar av!

Det är en sak som jag har väldigt mycket problem med, jag vill så jädrans mycket, men det finns inte hur mycket tid som helst. Man har skola, hästar och sen måste man ta hand om sin hälsa genom att äta, träna och sova bra. 

Jag är en person som vill jävligt mycket, jag vill leva livet men också åstadkomma och lämna någonting som känns viktigt efter mig. Jag vill inte vara en typical Svensson Svensson som sitter på ett kontor 8-17 och sen åker hem till barnen och lagar middag för att sen köra dem till det ens och det andra. För att sedan själv hinna rida några gånger i veckan och kanske om man har tur hinna till gymmet nån gång i bland också. Det är inte jag, inte alls. Jag vill som jag sa tidigare göra någonting viktig, någonting som känns viktigt och ha roligt som fan samtidigt. 



Jag älskar citat som motiverar och inspererar! 

Jag vill så mycket, jag vill rida hästar hela dagarna och bara trimma häst efter häst, men jag vill också kunna pyssla om mina hästar och se till att dem får det lite extra bra. Jag vill testa att köra MMA, jag vill plugga mer så att det går ännu bättre i skolan. Jag vill starta egna företag (japp jag vill ha flera). Jag vill kunna ge mer kärlek och tid är mina vänner. Jag vill så otroligt mycket. 

Om det fanns ett magiskt piller som man kunde äta så man slapp äta och sova och hade hur mycket energi som helst, då hade jag nog varit den första i kön till att få testa det. Jag vill så mycket att det kliar i kroppen.

Kram Caroline 


Kommentarer
Postat av: Hästdebatt

Svar: Ja, det tror vi med! Det är nog oftast hästägaren själv som fryser när de lägger på hästen täcke. Men inte alltid förstås. En av oss har egen häst och en av oss är medryttare på en annan häst i samma stall, men har den hästen näästan som sig egen. ;)

2014-02-09 @ 14:08:59
URL: http://www.nattstad.se/hastdebatt
Postat av: Lovisa

Gud vilken fin header :D
Du får mer än gärna skriva lite förslag på utmaningar som jag och min kompis ska göra. Självklart ska de filmas och kommer upp på bloggen!
http://tlryttarna.horseworld.se/2014/02/10/utmana-mig-och-thea/
Kram

2014-02-10 @ 00:46:18
URL: http://tlryttarna.horseworld.se/
Postat av: Amanda

Ta det bara lugnt så du inte bränner ut dig :)

2014-02-11 @ 13:05:38
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0