Natt tankar!

Ligger i sängen klockan är snart halv ett, det är skola imorgon. Jg borde sova, men kan inte undvika att tänka dem tankar min hjärna för mig mot. Tankarna om framtiden, vad kommer hända med mig? Vad vill jag göra? 

Jag har alltid haft en ganska tydlig bild av hur jag vill att mitt liv ska se ut och hur jag planerar och tror att mitt liv ska se ut. Det har jag inte riktigt längre. Jag har fortfarande samma långsiktiga mål, jag ver vad jag vill ha gjort om 10 eller 20 år. Men vad som händer imorgon eller om ett halvår, det har jag inte riktigt en plan för längre. Yade var min plan. Hon var en stor del av min plan, min närmsta framtid  gällande ridsporten. Vi skulle tillsamans göra en resa och få ett namn inom ridsporten, vi skulle tillsamans ta ett stort första steg mot mina framtidsplaner. Men vad händer nu?


Vissa säger "men det är väl bara att köpa en ny häst?". Ja jag och Jennifer planerar att köpa en ny häst. Men det är inte "bara att köpa en ny häst", när jag tänkte på att köpa en ny häst så tänker jag också att egentligen skulle jag vilja ha Yade, jag saknar henne otroligt mycket, och helt ärligt så vet jag inte när jag kommer få tillbaka samma sätt att se på ridsportsvärden igen, om det går. 

Tårarna rinner nu ner för mina kinder och det har börjat bildats en blöt fläck på täcket. Jag saknar dig Yade och jag vill ha dig tillbaka! Jag vet att det inte går, och det gör så fruktansvärt ont. Jag älskar dig Yade! 

/Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0