Valborg hemma!

Blev en jätte mysig kväll, även fast jag stannade hemma, med mamma och pappa, min moster och kusin, samt en vän till släkten som kom förbi och fikade och pratade.

När min kusin gått hem, samt vännen till släkten så blev det tv mys, först mamma, pappa, jag och min moster, vi såg på mördare okänd eller nånting sånt, kommer inte ihåg vad det hette. Sen gick mamma och pappa och la sig och jag och min moster tittade på NAVY CIS och efter det hade vi en lång pratstund om allt mellan himmel och jord! Man måste faktisk ta tillvara på sånna här stunder och njuta ordentligt! Sånna här kvällar kommer med största sannolikhet betyda mer på sin dödsbedd än någon valborgsfest.



Min mosters katter som bor hos oss ett tag nu, mysigt värre :)

Kram Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0