Stallet idag!

Idag när jag kom ut till stallet sö blev jag ganska direkt uppslängd på Devito, en fin dressyr häst i stallet med världens gulligaste ägare/matte. Jag har ridit honom några gånger förut, men idag blev det bara avskrittning som gällde. Hennes tränare hade ridit och hon frågade om jag ville skritta av honom, kanske framtida yrke? Personlig avskrittare? Haha.


Gullig är han, och hunden också (Olivia var hundvakt)

Jag tror att nu kanske kommer få se mer av Devito här på bloggen, jag ska t.ex. Rida honom på fredag eftersom Oliva är bortrest.

Sen skulle jag ju rida min KUNG också, så fin den ponnyn är, älskade Shadow! Jag red ett ganska lugnt avslappnat pass med mycket lösgörande, jag ville att han skulle bli lite mjukare i handen och lite kvickare för skänken vilket vi jobbade på, så fin var han!

Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0