Mysigast värre!

I lördags sov vi över hos våran bästa vän Ida. Ida och hennes familj har byggt en jätte fin hästgård där hon har sina två ponnyer Elsa och Knippe, så vi tänkte hur kan vi börja dagen bättre än att rida ut? Så vid 8 var vi nere i stallet och gjorde iordning hästarna för en lång uteritt. Det var blåsigt och hästarna var mer än taggade, haha.

Jag red hennes C-ponny Elsa och testade på att vara hoppryttare al in, jag jobbade henne inte ens i form utan jag körde hoppryttare all in, hopp sadel, hopp hjälm, aa det va sjukt kul att få rida utan krav, vilket inte händer så ofta. Oftas vill jag ju åstakomma någonting med hästen och ridningen, att vi ska komma framåt. Detta var verkligen en otroligt mysig morgon med fint väder och det perfekta sällskapet, UNDERBART!


Stackars Jennifer fick springa med hhahaha!

Kram Caroline :)

Kommentarer
Postat av: I

muho love <3

2014-03-21 @ 12:07:23
URL: http://blackstaars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0