Att vara sjuk

En sak som jag tror att många hatar är att vara sjuk, man orkar ingenting man kanske har ont och allt är bara jobbigt. Nu är det tyvärr så att jag är sjuk hela tiden och har varit det i runt tre månader, tror att det faktiskt är mer än tre månader.

Jag har haft ont i huvudet varje dag under denna period, och nästan konstant. Jag har självklart gjort läkarundersökningar och där har de hittat olika saker som kan vara orsaken men man är inte riktigt säker. Det vi vet är i alla fall att det inte är någonting farligt så pass att det är någonting i hjärnan som är fel eller att jag har något allvarligare virus. Jag har röntgat och tagit ryggmärgsprov och de hittade ingenting konstigt.

I dagsläget har huvudvärken blivigt lite svagare och jag mår bättre. Jag har för första gången på väldigt länge varit i skolan någorlunda normalt och jag har börjat testa att rida för att sakta börja komma igång igen. Anledningen till att jag inte har bloggat här är för att jag just varit sjuk och inte har gjort så mycket. Jag har inte ridit och därför har jag inte alls haft lust att skriva om hästarna. Men nu är jag tillbaka på hästryggen lite då och då i alla fall så få börjar jag blogga också!

Myskläder har använts flitigt!

Kram Jennifer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0