2014

2014 är ett spännande år, mycket spännande som händer detta år. Så jag tänkte berätta för er om lite planer och mål för vad som händer 2014.

Nu i februari så händer en jäkligt rolig grej, en faniljevän och grymt stor förebild för mig ska gifta sig. Det här är en kvinna som lyckats i livet, hon har lyckats med sin karriär, och mycket andra grejer. Därför är hon em stor förebild för mig och därför är det helt underbart roligt att hon nu har hittat kärleken och ska gifta sig, och att vi får vara med och dela hennes dag är helt fantastiskt. Dags att börja något att ha på sig kanske? 

Lite inne på denna, är nog dock i kortaste laget..

Min brylling (avlägsen släkting men har en bra vänskapsrelation) ska få sitt andra barn, så roligt. Älskar hennes son och att hon ska få ett till barn är så roligt. 

Sen i december händer det, den stora dagen, jag och syrran blir 18 år. Och förhoppningsvis hinner jag ta körkortet också innan det blir 2015. Så därför blir det nog rätt mycket övningskörningar deg här året, man vill ju ha körkortet så fort som möjligt när man kan ta det.


Det är dem stora grejerna som inträffar 2014. Sen har jag många planer som kan bli stora, eller små. 

Yade ska utvecklas och tränas mer, hon gilla nu som en 7åring men är bra efter eftersom hon haft föl och var väldigt lite utbildad när vi fick henne. Träningen ska börjas ta mer på allvar, hon har blivit starkare och bättre sen vi fick hem henne, men hon har en lång bit kvar. Kanske kan man starta några lätta tävlingar så hon kommer ut och lär sig hantera den världen också.

Don, jag har planen att rida honom lite mer och planen är också att starta några tävlingar. Tänkte i L:A nivån och kanske någon Msv:C, men det får tiden avgöra.

Skolan, jag har varit mycket sjuk som har gjort att jag kommit efter i skolan. Nu har läkarna äntligen givit svar och hoppas att jag kan få läkemedel som hjälper lite i alla fall. Men jag ska i alla fall satsa ordentligt på skolan nu, höja så många betyg som möjligt.

Träningen: jag planerar att starta ett superiorrace i sommar, och måste därför träna som attan för att klara det. Mitt mål är även att träna mer i syfte att förbättra min kroppsliga förmåga viker också kommer hjälpa inom ridningen.

Vad händer under erat 2014?
Kram Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0