Nya kläder?

Sugen på att förnya min häst-klädsgarderob!

Jag är riktigt sugen på att införskaffa massa nya hästkläder, med matchande schabrak så att man kan ha fullt med fina outfits. Jag tycker att bland annat så är många "dressyrtanter" sin tycker att man skall vara allt för stilren, men jag tycker även att vi dressyrryttare kan leka lite med outfits och färger. Vad tycker ni?


Sen måste jag hissa att allt fler märken har fattat grejen, och bytt ut kardborren i slutet på ridbyxorna mot stretch-matrial. Bland annat Hööks har fattat grejen!




Jag har även ett par yber sköna ridbyxor med stretch matrial ifrån Lillhästen. 

 
Inte just dessa jag har men det här är några som Lillhästen har. 

Lillhästen har mycket roliga kläder och schabrak, och mycket annat. ni borde kika in och kolla :)

Kram Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0