Skola och gym!

Påväg hem ifrån en ganska bra dag i skolan, som avslutades med ett stenhårt benpass, älskar känslan när man knappt kan gå efter ett set, jag lär ha ont i ben och rumpa imorgon, hahaha.


En av mina favorit rumpövnibgar, den bör testas av er gymmande läsare.

Nu när jag kommer hem blir det lite pluggande innan en härlig kväll framför Ryttareliten, veckans höjdpunkt utom fredag typ. Älskar programmet och längtar varje tisdag tills klockan skall bli åtta och jag skall kunna mysa ner mig under täcket och för i alla fall en timme få komma in i den världen och se hur det verkligen är, på riktigt.

Hoppas ni haft en bra dag! Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Lydia

Så fin blogg du har!
Jag har precis skaffat en ny blogg och det skulle vara jätteroligt om du ville titta in och kanske lämna en kommentar :)
http://lydiaathieme.blogg.se

2014-04-02 @ 12:40:28
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0