Ingen ridning?

Någonting har hänt med min rygg, jag har väldigt ont i den och har inte samma rörelseförmåga, förmodligen en låsning eller liknande.

Jag tror att det hände när jag red på en kompis häst och slets ur sadeln, förmodligen knäcktes ryggen till då. Jag har haft ont i tre dagar nu och tänkte att jag skulle kolla med skolsköterskan vad jag kan göra åt saken. Hon tyckte att jag skulle kolla upp det med en läkare samt att inte rida idag, tills jag kan träffa en läkare imorgon fm. Får se hur kag gör, kanske lyssnar på henne för det här är inte roligt..


Gammal bild!

Kram Caroline

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! De flesta känner säkert igen mig från en av horseworlds mest lästa bloggar, TLryttarna, men den bloggen har vi lagt ner nu.
Och jag har istället skaffat en ny egen.

Det skulle vara jättesnällt om du ville kika in och kanske bara kolla in min blogg eller kanske kommentera något om vad du tycker om den eller får för första intryck av den :D

Jag ber så mycket om ursäkt ifall du inte gillar dessa typer av kommentarer.
Tack på förhand & hoppas du får en riktigt härlig helg! :) Kram! http://tildaedin.horseworld.se

2014-04-12 @ 13:10:15
URL: http://tildaedin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0