Vuxen dag!

Känns som en riktig vuxen dag idag, hade i och för sig sovmorgon till klockan 10 men jag slutade inte förens 16.45. Känns som en riktig vuxen dag, speciellt eftersom jag stannade kvar ett tag med en kille i klassen och snackade ett seriöst och bra samtalet rektorn,lät som att jag hade gjort något dumt men så är det verkligen inte. Vi snackade om lite åsikter vi har, och riktigt skönt att man har en rektor som sätter sig ner, lyssmar och antecknar vad man har att säga. Tycker att våran rektor bra dom lyssnar på eleverna och försöker förtära skolan utifrån vad vi har att säga.

Nu ska jag käka lite sen rullar bilen mot stallet, min trygga plats och det jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0