It's okey not to be okey!

Rubriken är något som man måste inse, dags att sluta sätta upp en fasad och säga som det är. Jag är inte okej just nu...nästan varje natt drömmer jag mardrömmar, vaknar med hjärtat i halsgropen. Jag har stoppat undan många jobbiga saker i en svart låda och gömt den nånstans inom mig, men nu har locket öppnats.

Jag saknar Fire galet och det är en del till varför jag mår såhär. Folk börjar märka på mig att jag inte är okej, inte vanliga glada Caroline. Men hon finns där, bara att massa känslor blossat upp. Det är många grejer som gör att jag är nedstämd osv, många saker som jag inte ska gå in på det här på bloggen. Men med det här inlägget vill jag säga en sak DET ÄR OKEJ ATT INTE VARA OKEJ! Våga visa känslor, det är då man bearbetar allt och man kan då må bättre

Så visa vad ni känner, och styrka är inte att inte känna, det är att känna men att inte ge upp för det!

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0