En natt i tält!

Jag och min skola tältade ifrån igår till idag, jag tänkte berätta lite om hur det var.

Dagen och kvällen var jätte mysig, kom närmare folk jag kanske inte snackar jätte mycket med och aa, lyckad dag och kväll som attan vill jag påstå. Servar riktigt roligt att umgås med alla och snacka om allt mellan himmel och jord. Vi började göra i ordning tältet, jag tältade med Frida och Sara och vårt tält blev jätte mysigt. Sen så fick vi välja om vi ville fiska eller plocka svamp, jag valde att fiska och hängde med lite olika folk. Riktigt mysigt var det i alla fall att ligga i solen på bryggan och meta.

Sen var det dags för lunch, vi skulle laga våran lunch på storm kök och kan säga en sak, det är svårare än vad man tror. Men det blev ganska lyckat i alla fall. Sen så skulle vi paddla kajak och Shit vad kul det var, speciellt att se alla som ramlade i, hahaha Shit va kul det var, dem såg ut som blöta kattungar typ. Sen var resten av kvällen (utom middagen) valfritt vad man skulle göra, vi hade i alla fall jätte kul i och bland annat låg vi längst ute på bryggan när det var kol svart ute och berättade spökhistorier, kan säga att vi skrek rätt bra hahaha.

Det ända som inte var lyckat var själva sovande biten, dragkedjan i min sovsäck fastnade så jag kunde inte stänga den helt, jag frös lite kan man säga..och vaknade sjuk, så jag åkte hem istället för till skolan och mina lektioner, mår tyvärr inte jätte bra så blir kanske ett par dagar hemma ifrån skolan.

Jag gör gärna om något liknande, åker iväg och umgås med mina vänner Råå det här sättet, men då vill jag helst ha ett hus att sova i..

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0