plugg, plugg, plugg!

Jag har mycket i skolan, en inlämmnings uppgift/större läxa som jag håller på med nu. Det är i engelskan och vi ska skriva en scen, kanske inte jätte intressant att veta men aa. Jag hade ett företags ekonomi prov idag, det gick ganska bra. Sen har jag en uppgift i samhälle som skall vara gjord på torsdag och en svenska uppgift som skall vara klar på fredag, full rulle helt enkelt. Jag tror dessutom att jag har en uppgift i affärskomunikation, men jag tror att jag hinner göra klart den på lektionen på torsdag.
 
Jag måste även säga att ibland orkar man inte med skolan alls, och orkar ingenting. Men många av dem uppgifterr vi får är egentligen ganska roliga bara att man går in med en possetiv syn till uppgiften.
 
stallet idag gick jätte bra, tog ett jogging pass på Shadow i ridhuset eftersom det börjar bli så mörkt så tidigt nu, trååååkigt med mörker men hösten är en fin årstid, där man ska få unna sig att sitta inne och mysa med en kopp te och en bok, eller kille om mna nu har en sån ;)
jag med min mega kopp te, jag älskar grönt te och dricker typ minst två tre koppar te om dagen, jag har till och med ett speciellt örtte som jag dricker på kvällarna som ska göra att man varvar ner och har lättare att somna
 
Just nu rullar allt på ganska bra faktiskt, jag skrev förut att jag kanske inte mådde så jätte bra, att jag drömde mycket mardrömmar och har ångest och liknande. Det är så fortfarande men jag har lärt mig att leva på ett så bra sätt som möjligt och gå vägar runt om problemen samtigt som jag snackar med en typ kurator om hur jag ska lösa dem problemen som är dem grundläggande problemen till det som senare visar sig fysiskt.
 
Jag har skrivit lite om träning och jag har faktiskt kommit igång ordentligt och fortsatt med träningen, man ser resultat på kroppen vilket är riktigt roligt, nu gäller det att komma ut och springa så att det inte bara blir gymmandet och ridningen, utan springa och få bättre kodition, att mina muskler kommer synas mer är ett plus i kanten, en nackdel är dock att boobisarna blir mindre, men det är ändå värt det. Jag vill vara vältränad och dessutom så har jag sagt att jag ska slå tjej rekordet i cooper testet på skolan, jag måste alltså springa 3km på ca 12 minuter, 12.06 är det tidigare så mitt max är alltså 12.05. Kan säga att det kommer att bli hårdträning för att nå det, springa mycket och mycket vilja krävs. Skulle kännas galet skönt om man klarade det.
 
Men nu skall jag fortsätta med mitt pluggande så att jag kan sova sen också. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0