I feel something so right doing the wrong things!

Ur låten counting stars med OneRepublic. Som rubriken säger så känns det ibland så rätt när man gör vissa saker som man vet är fel. Just nu är det lite "story of My life" varning på den meningen. Man vet att någonting egentligen är fel, alla säger deg till en och man vet att man borde lyssna egentligen. Men det känns så jävla rätt ändå, är det inte rätt då? Ni vet känslan när man skriver ett prov och "råkar" titta på kompisarnas papper lite snabbt och ser att dem har svarar samma sak, men inte det du tänkte svara. Antingen svarar man det man själv känns rätt och tror på och har man tur så har man rätt. Eller så ändrar man sitt svar efter det dem andra säger för att man tror att dem har rätt eftersom alla du ser svarar samma sak. I vissa fall ska man lyssna på sin egna instinkt och bara följa hjärtar, göra det man själv vill med risken för att det blir fel. Eller så lyssnar man på alla andra, och kanske hade man rätt med sin egna känsla ändå. Man vet inte vad man ska göra innan, det vet man när det är för sent.
Jag tror att alla ni fattar att detta egentligen inte handlar om ett svar på ett prov, det handlar om något större. Inte om hästar heller, även om det är det viktigaste i mitt liv, och nog kommer vara det tills dagen jag får barn? Det är så alla säger i alla fall. Detta handlar om man ska följa sitt hjärta fast alla säger att man kommer bli sårad och det kommer gå åt skogen. Mina närmsta vänner förstår direkt vem detta handlar om, ni andra förstår nog inte alls vem detta handlar om, men kanske förstår ni känslan. Förstår mig. 

Kramar Caroline

Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Japp, egna får har jag ;)
Inte alla som bloggar om får ju !
Tack så mycket iaf, din/eran blogg är jätte fin ! :D

2013-10-15 @ 13:07:48
URL: http://moooooaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0