Det finns nånting bra i varje dag!

Igår hade jag en rätt dålig dag. Matte prov i skolan som jag var tvungen att plugga rätt mycket till, vilket ledde till att jag hoppade över gymmet. Provet gick ok, men annars hade jag allmänt en rätt dålig dag. Ända tills jag hoppade upp barbacka och skrittade ut min kung. Han är 25 år gammal, men är mörkrädd och hur jävla gullig som helst. Är rädd för saker som han inte borde vara rädd för och är helt underbar. Testar att vända några gånger när jag försöker fota den fina månen. Aa min ponny är underbar! 


Nu ska jag iväg till Huddinge gymnasiet och "jobba", jag är elev ambassadör och skall alltså träffa massa nior och svara på frågor om ek programmet gällande våran skola. Blir nog kul, mitt första uppdrag som  också, så det är spännande. Men jag har Cail med mig :) Cail är alltså en kille i min klass som jag brukar umgås med, och sno kläder av hahah. Lät lite skumt men jag snor typ alltid hans vad ska man säga typ mjukisklftor, asså "munktröjor". En gång har jag snott hans skjorta och ett skärp som jag hade som midje skärp till skjortan, det va snyggt faktiskt. Jag flummar inte alls iväg nu.. Men massa kramar och ha en grym dag / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0