Våga satsa våga ha höga mål!

En sak som jag tror är en otrolig fördel för mig är att jag verkligen inte är rädd för att drömma, sätta höga mål och pusha mig själv framåt. Detta gör jag i typ ALLT jag gör.

Jag ser ingen anledning till varför man inte ska våga drömma och ha höga mål jag tror så mycket mer på att sätta höga mål och verkligen drömma om hur man vill att sin framtid ska se ut. Jag är en person som redan nu har två enorma mål och drömmar, inom två helt olika delar av mitt liv. Utöver dessa så har jag så många olika drömmar om att resa, leva på ett speciellt sätt osv. 

Mina två största mål för framtiden är:
- Att tävla OS i dressyr
- Att starta flera framgångsrika företag.


Jag tror att dem som lyckad är de personer som tror att de kommer göra det. Jag tror att man i princip kan komma vart man vill så länge man tycker att det är värt att kämpa för och lägga undan andra saker för att komma dit. Mina två stora mål är två riktigt maffiga mål, det är inte många som har dessa mål och än mindre personer som faktiskt  lyktas uppnå dessa. Men på samma sätt så vet jag att jag aldrig kommer komma dit om jag inte drömmer och satsar på det.

Det jag vill säga nu är, dröm, sätt mål och kämpa för det ni vill. Det är redan nu massor som sagt att jag inte kommer att lyckas att starta egna företag och så vidare, jag är 16 år och har fått höra från vuxna människor att jag inte kommer uppnå mina drömmar. Det enda jag har att säga till alla är egentligen att vi ses i framtiden, när jag är precis där jag vill vara och den som inte trodde på mig står med hakan i marken och ser på mig när jag lever mitt dröm liv.

Kram Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0