Tears fall down like heaven can't hold them back

Det var dags att runda av en lång och spännande dag. Jag valde att se så mycket bättre på TV4 play, och jag kan säga den människan! Vilken människa Ken är, det var hans dag och jag kan säga att jag grät flera gånger. Ken är nu officellt en människa jag vill träffa och helst spendera en dag eller i alla fall några timmar med. Efter det han har varit med om skulle jag inte kunna stå rakt och framförallt inte öppna mig på det här sättet inför hela svenska folket. Det var riktigt mäktigt att få höra hans historier och jag beundrar honom något enormt för att han lät oss, det svenska folket ta del av detta. Jag blev så berörd och ska ärligt säga att jag knappt visste vem han var innan dessa, nu ska jag direkt göra en spellista med massa av hans grymma låtar. För den här människan är inget annat än det GRYM!


Jag tycker ni alla ska titta på hela avsnittet, men i alla fall just det klippet för när han berättade det och man fick höra hennes tolkning av låten, jag grät så mycket och kunde verkligen känna smärtan på något sätt.

Godnatt och kram ifrån Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0