Hoes before broes

Rubriken säger allt, mina brudar framför killar ;)

Vi har varit i stallet och det gick kanon, jag red Shadow på ute volten och han va super fin. Gjorde allt bra och vi gjorde en på början på galloppiruetter vilket var väldigt roligt och det kändes jätte fint. Shadow, 25 and still going strong! Jäkligt häftigt att sitta och göra gallopombyten på en 25 årig ponny. Han var i alla fall jätte fin och skötte sig jätte bra idag

På vägen hem plockade vi upp den tredje av oss hoes ;) så nu är vi kompletta, hahah vi har alltid as kul och kan prata om allt. Det är verkligen underbart att ha mina brudar, det är underbart. Men ha en grym kväll alla, det ska jag
Kram Caroline


Kommentarer
Postat av: Mandas

Svar: ja hon är min, jag har själv köpt henne för 7 år sedan när min stor häst gick i pension.

2013-06-19 @ 12:37:40
URL: http://www.mandasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0