Stolt storasyster!!

Ida är min bästa vän, min lillasyster jag aldrig fick men alltid velat ha. Jag har varit med henne genom fram och motgångar. Sett henne varit allt från rädd till besviken. Jag har alltid försökt stå vid Idas sida och säga det jag skulle velat höra om det var jag som satt i sadeln. Tjatat på henne att rida dressyr även om hon håller på med hoppning. Vi har bråkat men det gör familj, för jag ser Ida som min egna syster. Jag presenterar henne till och med ofta som min syster. Hon är min syster även om vi inte delar blod.

Nu kanske ni förstår lite hur mycket den där damen betyder för mig. Och den glädjen när man hör att hon ett meeting nu i helgen inte bara sätter den tredje LA nollan vilket hon gjorde igår igår och därför är kvalda till medelsvår, utan idag också sätter en dubbel nolla och får en tredje placering. Jag är så grymt stolt över min lilla syster och hon är grym. Jag tror verkligen på henne och därför vill jag skriva det här också, för att bevisa för henne att det inte är något jag bara säger till henne. Jag tror på Ida, jag tror på att hon kan komma exakt så långt hon vill och bestämmer sig för!


Kommentarer
Postat av: Ida - BFF

Världens finaste vän!!!
Tack för att du stöttar mig i allt och finns där.
Vet inte vad jag ska skriva mer än att jag älskar dig så otroligt mycket och jag hoppas verkligen du vet och förstår hur mycket du betyder för mig.
Jag är fan stolt över dig med. Inte bara för allt som har med hästar att göra utan även för att du är en sån underbar människa och vän.

Låter kanske töntigt men tack som fan för att du finns bästa vän!!!

2013-07-21 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0