Inspererad till tårna

Insperad som sjutton. 

Efter Globenhelgen nu så är jag sjukt inspirerad. Jag vill till toppen, jag vill bli äckligt duktig på att rida. Jag vill att folk som är som jag nu ska se upp till mig och tänka "jag vill bli lika duktig som henne, och kunde hon så  kan jag". I går när jag kom hem kunde jag knappt sova, helst av allt hade jag velat åka till stallet och ridit hästar hela natten och tränar och tränat. Jag är så sjukt motiverad just nu och det gäller att ta till vara på det här nu. Ta till vara på energin som kommer ifrån motivationen och framförallt hitta ett sätt att få den här känslan att hålla i sig, för ni anar inte hur man känner sig. Hög på livet är ord som beskriver denna känsla bra.

Jennie är självklart en stor insperationskälla, att veta hennes historia och sen se henne kämpa sig mot toppen gör mig väldigt inspererad. Sen har ju hon mycket med min utveckling att göra eftersom hon är min (världens bästa) tränare.


Folk brukar säga att jag är galen när jag berättar mina mål inom ridningen, dem säger att jag är orealistisk och frågar om jag är seriös. Ja OS är inte lätt att komma till, men om jag inte har det som mål kommer jag definitivt inte komma dit, det är ingen som snubblar in i en OS arena och kommer ut med ett Guld i handen. Det ligger en jävla massa blod, svett och tårar bakom. Det vet jag, så tro inte att jag tror att det kommer bli enkelt. Men jag tror att det kommer vara värt alla timmar av träning, allt svett, allt blod, alla tårar. För den dagen jag rider in i arenan och tävlar OS så vet jag att jag har åstadkommit någonting som inte många andra gör. Och självklart är det inte så att jag lovar och svär att jag kommer tävla OS. Men jag ska fan kämpa för att göra det!

Kram Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0