Frustrerande värre

För ett par dagar sedan skrev jag ett inlägg om hur inspirerad jag var efter Globen, det gäller faktiskt allt. Skolan, livet, ja allt. Sen så har jag ju mitt problem med smärtor i magen som också gör att jag är extremt trött. Det är så frustrerande när hjärnan vill och vill men kroppen säger ifrån. Man får hitta all energi som finns och andvända den på bästa möjliga sätt. Men det är frustrerande att inte ha den energin man vill ha, och önskar att man har. 
Citat är någonting som insperar mig sjukt mycket just nu, så pepprar mig själv med citat.

Men det är väldigt jobbigt mentalt att inte orka prestera så bra man själv vet att man faktisk kan, jag har nu varit hemma ifrån skolan i tre dagar och hoppas kunna gå alla dagar fram till Jul och plugga ikapp och kämpa järnet nu. Dock är det inte helt troligt då jag tror att jag faktiskt varit hemma minst en dag varje vecka i snitt denna termin, men jag får kämpa på. Nu så ska jag faktiskt försöka ta lite energi och städa mitt rum, sen kanske om jag orkar plugga lite. Eller jag måste typ plugga, det är bara något jag måste göra helt enkelt. Man får kämpa helt enkelt och försöka hitta så mycket drivkraft i hjärnan att den övertalar kroppen och att man glömmer smärtan.

Kram Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0